Reklamace
Reklamační řád
Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je u každého zboží 2 roky, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Za vady vzniklé přepravcem neručíme, proto si zásilku vizuálně zkontrolujte při převzetí od dopravce a v případě poškození reklamujte u dopravce. Ostatní reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:
- zboží bylo reklamováno po záruční době
- záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené užíváním zboží
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze
- zboží bylo poškozeno přírodním živlem nebo elektrickým výbojem
- došlo k neoprávněné změně údajů v záručním listu
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.
Reklamace mechanického poškození výrobku, které nebylo patrné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit neprodleně po jejich odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat.
Postup při reklamaci:
- Informujte nás nejlépe emailem, telefonicky, obdržíte instrukce pro odeslání reklamovaného zboží
- Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu – dobírka nebude převzata!
- Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
- Přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (bude v zásilce).